M2K-CRM Servis Takip

Destek / : Müşterilerinize vermiş olduğunuz hizmetleriniz kayıt edilir. Cari hesap seçildiğinde otomatik süre sayacı başlar ve carinizin anlaşma bitiş tarihini, anlaşma durumunu, cari kodunu, bölge kodunu ve iletişim bilgilerini görebilirsiniz. durumu, yetkilisi, kullanıcı durumu ve yapılan müdahale verileri giriş yapılarak kayıt edilir. Başlat ve Durdur butonları ile süreyi planlı olarak kontrol edebilirsiniz. Daha önce kayıtlı verilerinizde Rapor 1 tablosundan seçerek güncelleme yapabilirsiniz.

  1. Cari hesap: ındaki tanımlı cari hesaplarınızı .
  2. Servis durumu: Firmanızın vermiş olduğu hizmet tanımlarının seçildiği alandır.
  3. yetkilisi: Müşterinizin firma yetkilisi giriş alanıdır.
  4. Kullanıcı durumu: Cari hesabınızın takip etmek isteğiniz durum bilgilerini giriş yapabilirisiniz.
  5. Yapılan müdahale: Müşterinize vermiş olduğunuz destek, danışmanlık ya da servis detayların sonucunu giriş yapacağınız alandır.
  6. Rapor 1: Cari hesap seçildiğinde, tüm destek/danışmanlık kayıtları bu tabloya otomatik olarak aktarılır. Bu raporda yetkiliye ve servise göre filtrelemeler yapabilirsiniz.

Seçilen ilgili cari hesabınızın servis durumlarını, tarihte toplam ne kadar süre hizmet verildiğini ve servis yetkilisi tarafından verildiğini görebilirsiniz.

    1. Rapor2: Kullanıcılar aralığına göre kendi destek/danışmanlık verdikleri kayıtları raporlayabilirler.

Servis Takip: Web sayfası üzerinden kullanılan formdur. Müşterinize yerinde verdiğiniz hizmetlerinizi, yetkili personeliniz tarafından giriş yapılır.

    1. Firma ismi: Mikro muhasebe ındaki tanımlı cari hesaplarınızı listeleyerek seçebilirsiniz.
    2. E-mail: Seçilen cari hesabın Mikro da tanımlı olan mail adresi otomatik olarak bu alana gelir. İsterseniz başka bir mail adresi yazabilirsiniz.
    3. Servis tipi: Programa tanımladığınız şirketinizin servis tipleri seçim alanıdır.
    4. Yetkili kişi: Servis hizmet verdiğiniz müşterinizin yetkilisinin giriş alanıdır.
    5. Başlangıç – Bitiş tarihi: Servis hizmetinizin başlangıç ve bitiş tarihlerini saatleri ile birlikte giriş yapabilirsiniz.
    6. Ücret: Servis hizmetiniz ücretli ise bu alana tutarı giriş yapabilirsiniz.
    7. Sonuç: Servis hizmetlerinizde yapılan işlemlerin sonuçlarını bu alana giriş yapabilirsiniz.
    8. Not: Servisle ilgili hatırlatıcı notları bu alana giriş yaparak kayıt edebilirsiniz.


Servis Takip E-mail:
Servis takip ı kayıt işlemi yapıldığında e-mail alanındaki adrese e-posta gönderilir. Bu mailde servis detaylarıyla ilgili kayıtlar bulunmaktadır ve onay işlemi için Servis Formu için tıklayınız linkine tıklanarak servis takip onay ekranını açılır. (Not: Link sayfası Php – WordPress tabanlıdır.)

Servis Takip Onay: Bu ekranda servis detaylarıyla ilgili kayıtlar bulunmaktadır. Müşteri servisi değerlendirmek için 1 den 10 kadar puanlardan birini seçerek kaydet işlemi ile servisi onaylamaktadır.

Bekleyen Servis Formları: Bu formda müşteri tarafından onaylanan servis formları listelenir. Servis detayları, değerlendirme puanı bu ekranda görüntülenmektedir. Ek olarak servis yetkilisi personelinizin sisteme giriş – çıkış saatlerini görüntüleyebilirsiniz. Bu ekranda onay işlemi ile servisi kapatarak Destek/Danışmanlık formuna aktarılır.

    Leave a reply